Svag i huvudet av ?

Jag sitter, jag känner mig svag i hjärnan som en viss beröring påverkar mitt huvud, det ilar till och det känns bra. undra om det är blodkropparna som rör sig fortare? Kanske är det bara jag som har stort datamani och überlängtar till jag får mig en stund vid den...?
Klarar mig förhållandevis bra ett tag men det taget har gått men jag är som sagt inte säker på att de har med varann att göra.
Har någon ide nu på ämne till en ny artikel men jag vet inte riktigt avslutet, avsluten är viktiga. Har någon läst min krönika? Hoppas ni gillade den. Politisk rolig, det roligaste ämnet.. helt klart!
Just nu är jag på jobb men skulle hels bara vilja fortsätta läsa boken jag började med igår, grymt bra deckare.
Kankse är det därför jag är svag i huvudet? Jag är spänd? hmmm.
Kan ju vara att jag äter som en myra i storlek och känner det som om gud pissar på mig för blötare än såhär kan det knappast bli.
Hon som fokbokförde mig i danmark borde få veta att hon lever för det vore ju inte fel med lite post. undra hur mkt av min post de slängt?
jag har pratat med Ednersson idag också det var trevligt hon är ju en man verkligen vill se snart. Får bli en trip till örebro också eftersom jag inte settFredrik på ett halvår! helt galet!
Han lär ha vuxit ännu mer den mannen, över sina biceps asså!
jag är smått avis, men jagär inte engagerad nog att ta tag i sånt.
Har skrivit ganska korta bloggar nu så Emly orkar läsa dom? .. jag tänker på dig vettu gumman!
Har fått besök av Erik idag och kassörerna så lite sällskap har det blivit.
Mne nu vart det tyst igen och hur ont man än har så tar man sig till jobbet, vilken makt pengar har egentligen som vinner över så mkt lathet och sånt!
Ska mysa i mina kalsonger när jag kommer hem de är såå stora och helt ullmjuka.
inte gjorda av ull kanske...
Funderar på att tvätta men ja har inte så mk att hänga det på, tuff choice.
Å se så jag planerar, är du stolt över mig mamma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback