Utvärdering

Jobbet:bra!

MINUS: torra händer så det går inte att beskriva och salva hjälper inte.
cykelväg och cykling, jag hatar det. Skiter man i godis och skit kan man gott ta bussen tycker jag.
Jobbig flytt, besserwissern och dåligt väder finns också på minus listan. Gul uniform är ju inte riktigt min färg å det är också blä. Datatillgången har vart hemsk och att jag fått vänta 2 månader på lön. Långtråkigheten har nog vart värst senaste veckan. Men jag kommer kanske tebax vi får se, det kommer aldrig bli sånnhär pappers strul, det är bara första gången säger dom. hmmm...
jag trivs som sagt bra på det nya stället där jag bor och jag har ju supergrannarna Tore och Kajja. Hyfsat bra arbetstider dock kan arbetsuppgifterna diskuteras och förflyttningarna, jag har nästan bara varit på samma ställe medans besserwissern fått vara överallt, grymt Nöff och bajs.
Tänk om de tycker hon gör ett bättre jobb? Hon fjäskar och är otroligt dominant och ful, hon är hemsk. Men över till något annat. Hoppas på besök Erik och ev Carro skulle komma hit, då kunde vi ha riktigt kul! Vore kul att se lite fler svenskar på norska landsbygden. Mina päron kommer imorgon så jag tänkte bjuda på mat och visa runt lite.
Tänker inte tvätta mer eftersom någon snott min väska!
Men det känns skönt att man snart är klar och får åka hem och vidare på roliga äventyr! Inga fler apper bara för då blir jag galen!
jag hatar papper men är skrivare och poet, hur går det ihop?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback