Dag 2

Så himla fantasilös överskrift men så är det ändå lättare att hålla reda på dagarna och ja det hände kanske inte så mkt denna dag, jag är medveten om att uppdateringen går långsamt men jag ska flytta närmare en dator snart så det kommer bli bättre!
Idag var det iaf svinkallt ute och jag sov med mössa under natten, komiskt nog hade jag packat ner en mössa men de var nog mest för att det är min mysmössa med döskallar på!
Men vi gick runt en del under dagen och hade introduktion på vad våra arbetsuppgifter skulle komma att vara, vädret skiftade så jag höll på att bli galen, av och på med jackan av och på...
Vi fick lära oss tvätta och montera alla maskiner vi använder oss av så hej jag har blivit teknisk på köpet. Jag hade inte hunnit handla så jag var grymt hungrig hela dagen men tack vare en nyfunnen vän och hennes mackor så överlevde jag. Man stänger också ala mat affärer i norge klockan 6! hallå?
Det löste sig iallafall och jag får snylta på de andra svenskarna till jag handlat. Sovit som bara barnet också det är konstigt den som är mest morontrött av dom jag k¨nner vaknar PLÖTSLIGT klockan halv 7?
Jag har haft mycket tid under morgonen att både packa upp och sminka mig, undra om det fortsätter såhär? Då kommer jag bli rädd för mig själv och jag som skulle ha eftermiddagspasset på skolan sen i sthlm? Va de fel val tro? Nej... jag funkar bättre efter 11 då mitt huvud vaknat. :P
Vi kollade på fotboll på kvällen eller ja sov mest eftersom fotboll inte är så¨intressant åtminstone inte på teve.
Sedan hade brandövn idag vilket fick mig astt glänsa lite, hade ju det i lumpen så jag fick visa alla andra hur de skulle göra. hehe . och spruta vitt på brasor det har jag ju alltid varit bra på. lite action iadg! Yeeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback