Dag 3

Hyfsat segt men jag kom upp samma tid som igår halv 7!
Käkade och blev förvånad när jag kollade ut och såg blixtrande sol, ingen jacka idag inte. Fick jobb uniformer och jag tog stl L eftersom jag inte vill svettas i någon litten tröja men dåligt val eftersom den va megastor! Men men vem vill inte se ut som ett troll i stora kläder om inte jag:P Tänker hålla humöret uppe no matter what!
Vi fick leka mer med glassmaskiner idag och käka en hel massa, jag blev riktigt mätt på iskrem med strø.
Tina mat och göra i ordning fick vi också göra och de va jag bättre på vilket va bra för det är ju vad jag kommer göra mest. Jag är butiksansvarig för sommarkiosken. Låter seriöst och bra. Chef I like the sound of that!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback