Dag 4

Rullat fram soptunnor och städat gårdsplaner idag inför öppningen på Lördag jobbigt och varmt men jag har ju min mp3 och lyssna på tack vare mamma!
Det är en sak jag bör berätta för de som saknar mig, jag kommer inte hem så ni får komma hit och hälsa på. det finns inte tid till det, men jag funderar så jag har väll inte best¨mt mig helt ännu.
Jag återkommer med datum jag är ledig men det är ofta 2 eller 1 dag per vecka.
Jag mår bra och trivs allra bäst med norskarna, svenskarna är svåra eftersom de alla känner varann sen förrut. Badat idag och solat det har varit skönt! Jag har gått på sånnadär flottar i vattnet som man ska springa på och jag kommer bara till tredje innan jag faller i vattnet, men tro inte jag ger upp så lätt!
Jag jobbar på det , jag jobbar på det.
Det jag hoppas mest på nu är att jag kommer tjäna mycket pengar så jag kan leva och betala tebax till mamma.
Hade gott alla där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback