Champagne eyes

Min katt har dom,jag har dom och nenny har dom.
Hon kom förbi mig idag och vi bakade en kladdkaka och det var kul att sitta i solen och prata om livet på en såndär filosofisk nivå.
Det varrt stan också, det är härlig sol ute och jag måste säga att det känss osm om att som gömt sig i fula vinterjackor bara hoppat fram och styling säsongen kan för mig än en gång öppnas.
Jag ser på allt och alla, mycket med stort missnöje men en del kan man ju alltid jobba med, kankse blir det sen men ja måste ju ha pengar om utbildningen inte är CSN berättigad.
Styling är min fetisch!
Imorn har Nenny å hennes gubbe fest, de ska bli skoj. ska berätta för emly då också varför ja inte hörde av mig ja tog det inte idag, ja vile bara ta det lungt.
Men en annan fråga är ju, är det fel att gilla en man för hans utseende? Många har ställt sig den frågan genom åren men nu har jag garnaterat de bästa svaret här, och svaret är nej inte om det som finns på utsidan säger vad som finns på insidan .
Har du tu så hittar du en helsnygg man ! yeah. typ.....
Jag vill min ska ha champagne eyes men de kvittar om det är en man faktisktm min kärlek sa jag ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback