Cry baby

En riktigt het film ed en ännu hetare man, johnny depp!  I något yngre form, men ack så vacker.
en riktig man är uttrycket och så i en film med tema 60,50tal och känslosam musik, inget jävla da buzz skit pop som kan dra.
Jag är allmänt poetisk idag och har hunnit med att göra allt jag ska göra, inte bara har jag sökt ett till jobb medans jag väntar på at snubben från norgejobbet ska ringa, jag har lämnat in mina skor och mitt pajjade tigerskärp så snart är de fixat och inte har jag heller brännt mer än 25 spänn på en baguette.
Jag hoppas docj jag får jobb snart så jag kan betala tillbaka till mamma, det är väldigt jobbigt att inte ha någon inkomst för då kan man inte planera något och man vet inte vd man kan göra och ej.
Snart är det dags för extra extra och en sthlm visit och det ser jag fram emot men som sagt det behövsjobb i mitt läge.
Jag har även fått tag på filmen till projektarbetet så nu kan jag äntligen se mig själv på film när jag rockar loss till Ramones:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback