Date

Jag var å träffade Sara igår, som jag fixade mig och dolade jag tyckte bara jag såg ut som ett spöke men iag är färgen tillbaka i ansiktet. härligt!
Imorgon har jag ju fest, jag hoppas verkligen det blir bra! :)
Tydligen är många sjuk å några har dissat men er skiter jag i, det kommer bli något som ni missar så äre bara!
Jag å Sara satt på systrar och snackade och tog en öl, sen skulle vi lira lite biljard mne score va proppat med folk nu när det är slutspel å allt men vi gick å käka på king istället, riktigt gott med brownie tyckte jag :)
Så trist att hon inte kan komma på festen men hon var iaf ärlig från början till skillnad från vissa andra.
Fredrik kunde inte heller och inte Mattias och inte Emil de va ju tråkigt!
Jenny å Emly, what a surpirise men men tråkigt! sååååå tråkligt ... kommer inte organisera ngt på ett tag efter dehär för det är ju alltid så mycket problem och så kan man inte, tjata å gnäll aldrig på mej att ja aldrig har fest eller att de aldrig e privatvfest om du ändå aldrig kan komma!
Sara e trevlig:)

:D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback