Davve din sötnos

Du e bright, och väldigt speciell alltså.
Jag tycker det har gått upp många ljus sen jag träffade dig, det är det vi snackar om och så är du så ärlig som jag vill man ska vara.
När vi snackade idga insåg jag hur fel jag gör, jag måste höja ribban som dusa och jag har tänkt göra det men jag vill inte bli ensam, tror inte jag blir det heller iofs finns många som diggar mig.
Dom som är som du är fast att du är unik som jag försökte förklara för dig!
Det ska bli kul imorgon och jag kommer inte ägna en tanke åt dom som ändå aldrig kommer bli mer än en kompis, en vän ja de är ju dom man tar vara på.
Jag tänker bryta med dom som ljuger så va snabb och be om ursäkt om du känner dig träffad!

puss från 20åringen .  en speciell  puss till david

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback