Det må hända

Jag vet inte alltid vad jag ska svara på alla dessa knasiga frågor, alla papper man osm "vuxen" ska fylla i jag håller på att bara kasta hela skiten, jag läser bara roliga brev men jag får så sällan några roliga numera.
Tänkt att man hade brevvänner för några år sedan men inga nu alls, det är så tråkigt men jag borde verkligen slänga iväg ett brev till Jasmin nere i Halmstad nu så hon inte tror jag har glömt henne!
Igår var jag lärarvikarie igen, de väkte mig vid 7 på morronen och idag sov jag till 6, på morgonen men så sov jag ju från 6 igår ikväll, det är inte normalt men jag ha ju alltid vetat att jag är (anti) (para) ja vad som helst men inte normal.
Ikväll blire film hos Sara, hon är söt!
Nu ringer det i telefon igen de va ju fan att man inte kan få ha det tyst med enbart musik i bakrunden nån enstaka halvtimme, det är ju bara att begära för mycket? suck ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback