födelsedagen /helg

ja de va en riktigt fin dag måste jag säga, vaknade rätt sent men så vart de att ge sig iväg te älvan och tolvan och de va roligt, bra musik och eva och monica och malin och alla dom sköna damerna:)
Träffade angelica och elin när jag sminkade tjejer till dragkings under kvällen och de va riktigt kul:) sen gick angelo ut som hon/han var och jag målade mig som alicecooper. Såg sådär farlig ut så jag fick vara ifred från alla dumma fulla pojkar.
Kan inte påstå ja var så intresserad av pojkar denna kväll heller, hihi.
Vi drog vidare å lirade lite biljard på score och efter det vart jag full sådär fort men jag var nöjd och glad och gjorde så alla skratta åt mig hela tiden så det är ju härligt att kunna bjuda på sig själv.
På lördagen vart jag tillbaka på gården  och kollade läget och hade väldigt skoj då med!
Jag gick ut på K6 på kvällen på gayklubben och de var riktigt kul det med, träffade sara och va ju där med angelo så de kunde ju inte bli bättre.
En riktigt fin helg alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback