27augusti

Datumet då det börjar, teaterskolan.
Jag kommer läsa teater och spela teater på tunnelbanan, varje dag.
jag kommer bo i en mysig lägenhet ensam eller med victor, kommer bli skitkul.
Kommer plinka gitarr och ha plats för hur mycket musik som helst.
Kommer söka vidare till scenskolan eller musik, fast jag kommer ju hålla på med musik hela tiden, finns ett band där nere man kanske kan lira med. vore skitkul det.
I skolan ingår dans så jagkommer också att få lära mig dansa och sen hoppas jag att jag till vintern hinner åka och åka lite bräda eftersom jag va pank i år så kunde jag ju inte åka. :(
Sjunga kommer vi göra varje dag och jag kommer stormtrivas det går ju inte att inte trivas?
Jag försöker hitta allt som e positivt, skriva och sjunga och måla.
Spela munspel, lungt och skönt, större stad, mer att göra.

- är att man lämnar polarna
- tolvan och elvan
- måste hitta ny gitarrlärare 
- mindre pengar att spendera
 
men annars så är det ju bara så himla roligt alting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback