Arrrr!

Alltså vilka tror dom att dom är dom här snubbarna som lever framför datorn och sin webcam, heter allt från sprutarn76 till, jag visar mig i cam!
Vem vill se massor med kukar i cam? Jag är inte intresserad av att snacka sex på internet, ville jag ha sex så skulle jag gå ut å ha sex!
Jag accepterar alla som addar mig eftersom jag sällan vet vem det är, kan vara någon som bytt adress så jag kanske får skylla mig själv lite men seriöst vad tänker ni med?
I usa är det olagligt och ger 3-5 år fängelse om man anspelar på att ha sex med minderårig, tyvärr är jag inte det men det borde verkligen införas i Sverige.
Sedan är det ännu värre med all som säger
Hej,läget?
Vad har du på dig? eller som anser sig kunna behandla en som ett runkobjekt för man ser bra ut!
Ni å era jävla fetischer med bajs sex och  tjat om att skicka bilder och cam, dra åt helvete!
Jag vill snacka med intelligent folk, vart är alla?
Som pink säger. they are dancing in the video next to 50cent!
50 cent är inte mycket och det är exakt det värde ni sätter på dom som ni antasar med era snuskfrågor och äckliga bilder!
FÖRSVINN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback