Bokstavligt

Men ooops förlåt!
Vi ska ju inte prata politik, vi ska ju prata om andra saker
om vädret och Marianne Fredrikssons senaste roman, inte för att jag tror du läser böcker. Och om extraproset på parmesanost på Ica.
Hoppas det går bra med balkongen och att den blir fin att sitta och dricka ditt jävla kaffe på.
Hoppas mamma trivs i sin nya frisyr och att det inte dröjer länge innan ni frå bredband till stugan så ni kan boka charterresor på internet utan besvär.
LYCKA till med den ideologiska pacifisismen!
För det är väl den du anser dig utöva?
Jag vet saker pappa, jag har sett saker
DU tror mig inte ens när jag säger hur många gånger jag "fått spö" eller hur?
Du tror mig lite grann men kommer med ursäktande kommentarer som att ja men dom har väll aldrig varit särskilt trevliga typer. ? hallå?
Du tror inte på vad jag säger och du hör inte vad jag säger, nej du tror inte på vad jag säger åtminstone inte BOKSTAVLIGT.
Nu menar jag det precis så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback