Books

Det är ju allänt känt att jag numera läser rätt mycket böcker, det är kul och jag gjorde det förrut men så tröttnade jag väll av någon anledning och jag läser inga romaner, eller skönlitterära böcker de fick ja mardrömmar från när jag gick i skolan för det var det enda man fick läsa då.
Nu ska du få en ledtråd till vad jag gillar för böcker:
Sechs Menschen
Sind auf der Insel und ein gehemnis voller killer...
Oder ist es einer von der Sechsen?
Der erste ScuB töten einen anderen und am ende stellt sich her aus wer das alles augelöst hat.
Ein Toter!

Ni som inte kan tyska kan få veta att det handlar om en mördare som dödar ute på sjön, de kan vara en av de 6 personer som är på sjön så det är ett rktigt mysterium och jag tänker inte berätta hur den slutar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback