Brakhelg, det sa bara kabrak

Jisses, jag ska försöka minnas allt.
Jag ska verkligen försöka.
Som vanligt tänker man att man ska gå ut och mest "chilla" som jag brukar säga.
Det blir alltför sällan så, Först åkte vi ju för att se Jennys och de andra White Ink lira, inte min musik men man vill ju alltid kolla på Jenny och så vart de ju fest.
Jag anlände hos Emly redan vid 5 och vi började dricka och göra oss fina, för en gångs skulle va jag rätt nöjd med frillen och det är sällan den håller men det där magiska indestructable funkar faktiskt och det är sällan sånt funkar på mig eftersom jag har bebistunnt hår.
Andreas va också där, emlys pojk och han är ju alltid trevlig att prata med. Sedan kom Simon och Victoc också så det blev lite mer fart. Vid 9 gick vi mot bussen och härjade ner för backen precis där hon bor och jag svär jag höll på å snubbla flera gånger, det var väll det kämnda svampfenomene som drabbat mig innan, när man suger upp drika som en svamp och sedna börjar man röra på sig och så blir man som en svamp oprpoptionerlig i rörelserna.
Väl på bussen träffade jag Micke och det var grymt kul efterosm jag ville han skulle med, rena slumpen och vi var båda så glada. Neråt var det härja loss på bussen till den där skitmusiken caracaramiiia . vilket gjorde mig alldeles galen så något har jag att skylla på vad som senare hände under kvällen.
När vi kom dit fick vi stå i kö en stund men det gjorde inget för Micke drog roliga vitsar hela tiden och du kan aldrig gissa vem som kom förbi och gav mig biljett om inte hetingen själv så det var ju trevligt, hejja å allt men det är väll typiskt tjejigt dedär att bli glad för minsta lilla, och jag kan vara så grymt tjejig asså.
Väl inne fick stackars simon och viktor bära på min väska hela kvällen och så var det verkligen inte meningen att det skulle bli men jag härjade väll för mycket. Träffade hetingen igen senare i baren och bytte några korta ord.
Vidare til själva spelningen då jag var ordentligt på lyset, det inleds med white ink och sedan AKA och jenny är jätteduktig vilket jag nog säger till henne minst 300 ggr efteråt, fan va grym du är, blabla. 
När Aka lirade så härjade på jag på simons rygg och hoppade och hade mig, sedna rätt som det är så bara slänger jag mig bakåt och låtsas vara någon jävla akrobat och jag är inte vig!
Jag hade kunnat dö, om jag trillat men jag tog mig upp igen och tänkte inget mer på det.
Ibland e man bra konstig
Under deras andra låt drar Fredrik tag i mig från scen och drar upp mej och jag står där uppe och dansar, har skitont i knäet och vågar inte hoppa ner. livrädd att dom ska vråla omtagning. så jag står där uppe och dansar med nån snubbe jag lirade med ett tag och en annan jag aldrig kommer se igen hoppas jag, han ser mig också hetingen så jag hoppas verkligen inte jag gjorde bort mig för det hade blivit sååå pinsamt!
På bussresan hem diskuterar jag hejvilt med viktor och simon och super mer, tycker alla e tråkiga som är trötta och sjunger med i allt som spelas högt på radion tills jag kommer på att jag har min musik med.
Jag somnar nån gång senare hemma hos Simon med låten Frozen Ghost på repeat i örat.
 
Lördagen... Fortsättning följer .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback