Deijligt

Jeg syntes de er dejligt me att vandere i Kobenhavn,
Jeg kann icke finne ud vad de er me di er og so deijligt.
Drit go hamburgere og noen som fotograferer en og sier man har noen unik stile da.
Jeg fante ud jeg skulle laere mei en sang på dansk og nu har jeg valt en.
Det heter Mit om natten med Kim Larsen som er mae kent i Danmark.

Jag är lite fast på det där grötiga i danskan det låter så knaggligt ochj så himla fult men det vore kul att kunna för då kan man bara sitta där å babbla massor och ingen fattar något, sedan som skådespelare ser jag det som ett nödvändigt ont att lära sig dialekter och språk eller åtminstone låtsas att kunna för mycket i skdespeleriet är ju att spela men inte få någon att se att man gör det.
Jag saknar Mark och Esben och kan fundera en del på vad de har för sig det blir så lätt att man tappar de som är långt bort men jag harnog tänkt åka å hälsa på dom i höst, lite som surprise surprise!
Nu när det blir Norge lär man ju iallfall kunna hälsa på Esben som i mina bekantskapskretsar börjar bli ett tämligen vanligt namn. hehe.
Nej helt klart sommaren 2006 kommer bli svår att slå i events, och då syftar jag på Studenten, en härlig historia!
Smögen ack så fint men kanske inte bara trevlig, Danmark och Horsens och så alla dessa halvgalna fester!
Det är som om jag börjar bli gammal jag orkar liksom inte med samma tempo längre. Min hjärna den som är sisådär 40 den börjar säga ifrån nu och jag tänker och säger det högt, gud va barnsliga ni är när polarna härjar för mycket, det trodde jag aldrig om mog själv. JIsses .
To old to be wise, to young to be nothing and I have a twisted brain.
Congrats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback