ett halvt finger, de händer

Jag med det stora egot, jag som alödrig kommer nöja mig med halvdant.
Jag som faktiskt vill åstadkomma någo som är mer än vanligt.,
vanligt är mitt absoluta hatord.
Kan tillägga att usual på engelska inte har samma innebörd, jag vill släppa skiva, spela teater på broadway, hoppa fallskärm, jobba långt bort och åka motorcykel. Att jobba med händerna.
Kontor får mig att bubbla trollgryta full med avskyvärda saker som råaben, massa klet och andra saker jag äter som symboliserar hat och fetma och tråkiga typer. Jag är ju lite kanibala det händer ju att man sätter i sig ett finger eller åtminstone ett halvt.
Det handlar om att skapa något och tur är väll det att alla inte känner lika starkt som jag att vilja göra,organisera och visa. Men jag pratar ju med händerna okså vilket inte bara är typiskt ameriaksnt det är också typiskt någon som bara inte kan hålla käften!
Jag vill göra gör ögonen att se, för mig själv och för att JAG ska ha roligt större delen av de dagar jag har kvar.
Hur ego och hur stort ego har jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback