Fina kommentarer

Jag har fått kommetarer om att jag skriver mycket negationer så jag tänkte publicera några fina kommentarer jag fått:

Det var som om jag såg på dig och glömde bort vart jag bor
Jag fick gå en bit men jag har leedet på läpparna.  När jag fick höra det måste jag säga att jag kände mig speciell

Jag trodde jag var den grymmaste i denna håla tills jag såg mer av dig! Wow jag blev just beskriven just så som jag vill bli beskriven men jag kan inte falla pladask heller?!

Du skriver om intressanta saker man får faktiskt tankar i huvudet och ibland läser jag det du skrivit flera gånger!
Det är ju kul att höra!

Du skriver djupt, ibland fattar jag inte allt men jag antar du är sådär bra då så jag inte kan fatta eftersom jag inte är som du. Ärligt å fint !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback