Giggly

Ja vad de nu betyder, giggly jag gillar ordet men som med mycket annat så har jag en egen betydelse till ordet.
Kom hem från Dalarna idag, haft det jättemysigt och blivit bortskämd med mat och grillmat och allmänt mys.
Erika och jag har haft en hel del för oss, mycket skratt och som det blir när vi umgås vi kommer till dom roliga samtalsämnena.
Sov nästan hela färden hem, och nu har jag suttit och skrivit på min artikel, det står lite still i huvudet men jag tror det kmmer bli bra till slut. Micke kommer hit sen och då blir det intervju.
Fick mail från Linda idag också, hon har rätt mkycket öfr sig nere i Skottland och jag saknar henne, hon hade planer för sommaren ås man blev riktigt avis.
Nu ska jag komma på bra frågor till artikeln sen får jag ta det lite lungt till imorgon, ska jobba på vårruset då, kan nog bli kul.
Börjat packa til Norge med, jag ska ju dit nu 1 juni och sen jobba till 17 aug, svårt å packa för så lång tid tycker jag,. och jag har aldrig varit bra på det överhuvudtaget men de löser sig väll det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback