Its friday I´m in love

Jag ibland känns det så, underbart.
Igår vart det grillning med Petter och så var Simon med vilket alltid är kul!
Träffade många bekanta och Steven var riktigt trevlig men verkade oförstående när jag sa att han var lik någon på teve.
Träffade två sjysta pojkar som vi sedan tog sällskap med in till stan efter några öl och sisådär 5 korvar.
Jag trodde 20 och 23 men båda var inte ens 18 fyllda och det knappt.
Läskigt värre men vi drig till biljard nian och snackade lite skit sen blev det en del gåing och sen landade vi hos någpn brud som vi kollade på alladin hos och som sedan totaldissade mig eller nej de gjorde alla tjejerna när jag hävde ur mig ett skämt om att jag tycker det ser ut som man glömt byxorna hemma om man går omkring i bara linne å tights och jag kan tillägga att nog för jag var full så såg jag väll at ingen hade det på sig!
Såååå töntigt, väl hos simon snackade vi skit tills vi somnade.
Jag gillar fredagar men jag föredrar att spendera dom med personer som ligger på nivå så att säga vilket ofta innebär att de är lite äldre än mina syskon!
Nu lyssnar jag på låten också, its friday im i love , ohh yeah! thanks to the cure så kunde jag sätta namn på ännu en känsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback