Kära Niclas, ehum?

Jag tycker om dg
Tolka  det fritt och vad mer ska jag göra för att du ska fatta nått?
Vet du hur ledsen jag är på dig?
Ska jag gå ner på knä och stå där som ett fån och trösta dig för något?
Du öppnade dej en gång och det var läskigt och nu utesluter du alla, det är ju ingen som får komma nära dej?!
Jag tänker inte be dig svara i telefon, i helvete heller att jag tänker be något mer.
Jag har sagt allt och jag har nog inte på länge kännt mig så missförstådd? Är du rädd att jag ska prata över dig eller vad är detsom gör att du liksom skiter i att dyka upp?
Har du fått för dig att jag skulle pissa på dig eller skrika på dej eller ställa till med en scen? Ja kanske du känner väll mig vid detta lag men jag vet hur svårt du har för diskussioner så jag skulle faktiskt inte göra det. Men snälla söta rara tala om för mig vadjag gör för fel? Vi är ju så goda vänner men ämdå dissar du mig så innihelvete?
Jag vill bara få allt sagt så att skriva för mig har alltid fungerat som terapi! Jag har nog aldrig förstått mig på dig och nu är det utlandstjänst för din del sa du till mig på MSN? asså gullet du kan ju ringa och berätta en sådan sak det är vad nrmalt folk gör och om du nu bara vill ha denhär msn bekantskapen med mig så tänker jag tala om att jag bli sur varje gång du skriver för det visar att du tror att du kan behandla mig såhär, du tror ja blir arg och det sedan går över.
Kanske ofta, men inte alltid. ofta gör sällan alltid.
Jag tänker inte ringa mer, jag ljuger inte.
Du svarar ju aldrig
Jag ger mig är du nöjd?
Jag kommer inte tänka på dig, jag ljuger
Alltid tråkigt när jag måste avsluta något så känns det men jag var bara så dum som inte fattade att du gjorde slut med mej och våran vänskap för snart ett år sedan.
Det fulaste av allt dock är att du spelar glad att se mig!
Spelar du? eller har jag missuppfattat allt?
Jag är bara så himla ledsen de va ju för fan du och jag som jämt hade så jävla roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback