Killar, förstå! klargöring!

Jag måste klargöra något och det är  att ett ord  kan ha minst tre betydelser och nu ska ni grabbar läsa!
Som exempel om jag jag eftersom jag älskar att ta mig själv som exempel;
Jag säger - Jag är intresserad av dig
Ja då menar jag att du är intressant för att,.. kan vara av många olika anledningar men man vill lära känna personen man är intresserad personens personlighet.
Alltså som person,personlighet eller så är jag kåt och om jag var det så skulle jag nog säga det och inte att jag var intresserad av dig om jag ska vara ärlig.
Jag skulle istället då säga rätt ut, att jag vill att du knullar mig!
Så fatta  att om en tjej säger att hon är intresserad så var inte så jävla skraj och va rätt så säker på att hon inte i första hand är ute efter din banan!
Hon vill inte låsa dig och är inte störtkär i dig heller, hon är intresserad och det kan vara det lättaste sätt att formulera sig om man vill något mer för att inte skrämma bort killen men det är sällsynt.
Sen är det allmänt känt hur tjejer tjatar och analyserar allt men det är för vi inte vill bli som er, livrädda och oförbredda på en positiv kommentar som oftast betyder; jag gillar dig rätt och slätt.
Precis så som dina killpolare gillar dig och följdfrågan skulle kunna vara får jag lära käna dig, det är som jag brukar säga ett fint ansikte är inte rolig och inget man blir intresserad av och inget man heller fängslas av så hon har helt klart sett något hos dig hon gillar.
Sen om man kommer nära ett fint ansikte så kan det blekna om personen inte har något som gör den intressant eller så tvärtom. Jag tycker inte repliken jag gillar dig är särskilt skrämmande men det har blivit en slags undeton till jag älskar dig innan man kan säga det och det tycker jag inte.
Det fattas fler adjektiv i svenskan här!
Du ör helt enkelt fel ute om du ser denna kommentar som skrämmande.
Sedan kan du väll bara lägga ner om det är så att du kommit på atth on gillar dig att spela svårfångad?
SUCK
Jag har aldrig haft något vidare tålamod så om personen spelar spela så lägger jag ner direkt eftersom jag annars framstår som väldigt på eftersom det kommer vara jag som hör av mig.
Jag vill inte vara den personen, och sedan dehär andra som kommer ini huvudet att all snubbar som är med alla blir så coola?
Players, wohooo . No coice of mine.
Om en tjej gör så så kan hon ju inte tänka på sitt rykte och hon skulle bli riktigt billig och få rykte om att vara dörrmatta och allt annat.
Det passar sig ju inte för vi ska vara fina att se på, oskyldiga och söta och vill man inte vara det så går man emot normerna? det normala...
Jag blir så arg!
Jag tycker inte människor runt omkring ska ha den makten och att normerna heller ska få ha den, jag knullar väll vem fan jag vill hur mycket jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback