Lördagen, den sista

Jag det var ju som om det blev det, jag greppade tag i något för några månader sen och vi började umgås och nu vette faan.
Vi festade loss och drog på Viken, det var kul och jag var lagom kalas och luýset var heltänt om man säger så.
35 öl på en helg, ja så kan det gå.
Kvällen innehöll allt, och jag blev faktiskt ledsen flera gånger och jag vet inte riktigt varför och visst det är möjligt att man kanske aldrig kan bearbeta vissa saker men överlag var det roligt.
Manitza och Johan och alla va så grymt trevliga! Så det måste bli en rerun sen får vi se om Sara är sur på mig eller inte.
Men som på något konstigt vis blev det ett ordentligt suparavslut på det hela om det nu är slut på det roliga.
Men man ska ju gå när festen är som roligast och på tal om att gå och sticker ju låångt bort om inte alls lång tid.
Sammanfattat efter helgen har det varit en lung vecka med en del gura och intressanta diskussioner som vanligt men faavoriten va nog Parlamenetet med Jenny i tisdags:)
Har lämnat mitt anställningsbrev till Norge nu också, känns bra. Mindre kul är väll det att det inte blir något sweden rock:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback