Min egna presentation i egen hög person

Normalt är det väll vad man skriver precis när man börjar med en blogg men nu kommer då min presentation sisådär 1 år sent. Jag har nämligen tänkt på det att hur ofta får man inte frågan: Å vem är du då?
Nu är det dags för sammanfattningen så jag har anågot att hänvisa till nästan gång någon frågar mig min absoluta antifavoritfråga! Det är ju den svåraste som finns att svara på!
Man är inte sina intressen men mycket av det jag står för och sysslar med är just det jag gör då naturligtvis så vi börjar med det.
Jag är en galen teaterapa som spelar olika roller dagligen eftersom man aldrig är en och samma roll, du har en roll hemma och en roll med vänner osv. Tänk dig alla roller så utsträckta och töjbara som det går, så mycket spelar jag.
Jag är rätt beroende av att få uttrycka mig i teater,musik och skrift. Jag kan bli alldeles uppslukad i det jag gör och det händer ganska ofta. Jag har svårigheter att vara tyst men blir jag fängslad så är jag en bra lyssnare så om jag pratar med dig hela tiden så är jag antingen intresserad av att höra vad du säger eller så tycker jag du har noll att komma med och helt enkelt måste prata hela tiden så det inte blir tyst och för att en del av mig ändå försöker underhålla dig.
Jag brukar fritt predika mina åsikter och ser en politisk gestalt i mig, jag avskyr orättvisor och kan bli riktigt arg på världen. Temprament när jag inte får som jag vill men ändå djup och genuint intresserad av saker som styling och att utveckla mig. Jag älskar mat och har aldrig har aldrig varit mycket för det ordinära. Jag gillar att klä ut mig, se filmer och att överanalysera allt!
Trots att jag gör det så är jagden sista som får reda på om någon faktiskt gillar mig sådär ni vet.
Jag behöver motivation och mina ideer och engagemang för att trivas och de människor jag umgås med har drömmar och är smarta.
Jag är bred i kunslap och har intresse för redan nämnt politik och idrott, gillar att se på vackra saker och drömma mig bort i mina drömmar.
Jag är min egen mest kritiska domare och är bra på att vara glad ocg grymt ifrågasättande samtidigt så pussla ihop det.
Jag tror inte på skitsnack utan bråkar hellre och tar avstånd från de som pratar skit.
När jag skulle ha tid över för annat inte för att det är ett mindre intresse men just nu mindre prioriterat.
Jag sitter gärna och jobbar i photoshop, spöar nazister dock mest verbalt, åker motorcykel och kankse snart kan jag köra själv, sjunger och spelar gura.
Jag är inte ytlig men har svårt att se att tjejer i tights är snygga för jag tycker det ser ut som dom glömt byxorna hemma! Och så kom v till slutet nästan utan att jag använde mig av dubbelmoral.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback