Outsider

Ordet är outsider och nyckelordet är rockband, jag har en hel konsert i huvudet jämt och ständigt.
Vad passar inte in i bilden?
En snygg riddare på vit häst, för det första är det inte ens en figur ur denna epok eller århundrade.
Sedan är jag den svarta rebellen som säljer min själ för rock´n roll och som aldrig kommer räddas av min riddare eler prins eller vad som nu passar som kommer på sin vita (svarta) häst.
Jag är rebell
Jag är svart och ger ett färglöst intryck om jag får som jag vill.
Jag är söt fast jag vet inte om jag tror på det.
Jag står ut från mängden och älskar det!
Jag skiter blanka fan i vad folk tycker och för första gången på länge nu så känner jag mig jävligt ffri fast jag inte har åkt nån snowboard på länge.
Den frihetskänslan man har när man åker är svår att slå och uppnå någon annanstans.
Vilket leder mig in på ett annat ämne.
Mina nyfunna vänner, som är precis som jag och som ska ha en eloge för det, I love you all and to all I say thankyou for showing me that different is okay.
You made it obvious!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback