Solid

Det är så jag vill att det ska vara, fast och nedtryckt med järnspikar i marken för att stå stadigt.
Det kommer aldrig bli så, jag är varken jag vill eller inte en person som inte kan planera och som gillar det som kommer som överraskningar. Men samtidgt vill jag ha kontroll, vad kan man göra då?
Jo man ser till att försöka få det att se ut som man har kontroll eller så ser man till att inte rubba den kontroll man har och det kan inebära många saker.
Jag har tagit upp det tidigare, dehär med normer och dom skiter jag verkligen i men jag har ändå en bild av mig själv som alla andra och den bilden vill jag gärna ska vara solid.
Vad brukar rubba kontrollen då?
Jo när man måste chansa, man måste faktiskt öppet blotta sina känslor och kanske till och med förlora på det, aldrig varit min grej de där.
Igår skrev jag:
Min åtrå till dig, dag och natt ringlar sig runt mig som en giftorm.
Jag kan fascineras över hur jag ständigt klantar till det, jag har gjort de så många gånger och även med vilje i tanken några gånger så har jag aldrig velat att det skulle bli såhär.
Jag skulle aldrig gå över på andra sidan om det inte vore för dig.
Så lägg av att rubba kontrollen för mig, gå din väg och kom aldrig mer tillbaka, det är vad min scitzofr3ena sida säger medans den andra bara vill att du kommer närmare, och ja jag måste verkligen vara scitzofren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback