Style,bakom och Göran

Bakom fasaden, se bortom frisyren och kläderna?
Är det samma person du ser? Vad ser lilla stylisten då, jag ser det mesta skulle jag vilja påstå.
Att kunna anta ett eller fler ansikteneller ännu viktigare ansiktsuttryck är det viktigaste som finna för en själ som vill överleva inom en bransch där man står på scen eller för allmän beskådning.
Undra varför Göran Persson aldrig blev uppfixad av någon som mig?
Jag hade nog inte kunnat styla den tråkiga askgrå typen men ändå.... vad vissa gör för pengar kan jag med göra, skulle dock inte som domgör på fearfactor käka snuskiga maskar och skit!
En ny karaktär är alltid kul att vara jag testnar nya varje dag men jag har lite svårt för denhär, allmänt tappade personen.
Jag försöker se vad som finna bakom i alla lägen annars missar ofta det vesentliga men i Görans fall då så missar man fyra magar med en massa fett och skit, mest skitprat faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback