Vem vinner?

Detta ska jag göra innan jag fyller 21:
Hopa fallskärm
Lära mig spela gitarr på riktigt liksom
Skriva klart boken
Skriva melodier till mina låtar
Ta körkort
Bli kvitt min fotfobi ( fråga mig inte hur)
Bli av med min rädsla för nålar
Lära mig konfrontera när jag är arg, och inse att jag inte kommer mörda någon bara för att jag är arg och orka ta diskussionen!
Ha massor med sex med en tjej också, är det bättre än med en kille så kankse jag konverterar? :P
Skaffa större umgängeskets med samma intressen som mig


Victor:
Ska göra dehär innan han fyllt 20:
Ta körkort
Åka på festival med mig :)
Skaffa större umgängeskrets
Bli kvitt rädslan att prata inför folk

Vinnaren får en heldags massage och eternal glory vem vinner? :P


Kommentarer
Postat av: Imly

Ny umgängskrets? Ska du byta ut oss :S NÄÄÄÄE!

2007-05-23 @ 14:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback