Victor I envy you

Han, han som är allt det jag inte är och allt det han symboliserar i talang., det är just det jag är dålig på.
Jag har alltid berömt han för hans öron hans unika sätt att lyssna och på något sätt se något oh höra något annat att just det som finna mitt framför honom.
Denna kunskap kommer han ha glädje av.
Han är djup, sensuell och stark i sig själv men behöver inte visa det, alla vet.
När man kommer nära ser man inget mer än det godaste och det vackraste en människa kan ha.
Tillgivenhet och humor i en härligt mixad blandning.
Han är det vackraste för mig.
Victor vad du än är, om du när är en alien och den du är är preis så jag vill vara med samma tillgivenhet och styrka, utan att ens försöka kan någon åstadkomma något.
Han överraskar mig och finns omkring mig.
I envy you and I salut you for your graceness and devotion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback