Fram med pattarna!

Jag skulle nog se ut såhär om jag någonsin får ett enda till förslag till camsex eller camlek eller vad det nu är som blivit sp jävla modernt?
Alla gör det grejjen? Jaha, och då är man tråkig om man inte vill? Jag tycker verkligen inte det skulle vara så kul om jag om 20år hittar nått halvkenpigt som någon klistrat ihop med något annat. Sen dendär frasen att alla gör det, den vet väll alla att den inte funkade när man provade den på sina föräldrar under tonåren?
Jag tycker det är synd att folk inte använder den till vad den är till för. Prata med folk som sitter långt bort coh som man inte ser varje dag.
Sen att alla frågar om cam gör ju att man kan få utbrott på någon stackare som bara vill prata.
De vanligaste konversationerna ja får är :
-Hej
-Hej
- Läget då? (sötnos)
- Bra, sjdå?
- Jo bra... har du cam? (snälla sötis sätt på den)
- Jag har ingen (vill inte)
- Nehe ...
därav tystnad
eller varför det då? kom igen ?!
Fattar folk vad jag vill inte betyder, det är nog så lagom kul att leka med dendär om man inte har ett liv dvs, och krisar det går det att sättta på en porrfilm. Be fan inte mig att hetsa dig ellervisa upp mig, jag är inte intresserad och visar inte upp mig på det sättet, som ett objekt! Och inte fan vill jag se någons banan heller, hallÅ ? Killar man blir INTE tänd av det!
Men okej ja visar pattarna om du kommer hit och visar ballen först och är lika kaxig i verkligheten som på msn, kanske .
Bra deal?
Nej jag tänkte väll det, så glöm det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback