Kult

Nej inte som kulten med dendär jävla pastorn nu i Knutby utan jag syftar på ordet kul, fast med norsk accent.
Våran rythmink lektion var inställd idag så vi hade massor med tid att jobba med våra texter och högskoleprov.
Jag somnade också i den mysiga 1700 tals soffan, mums och gottat mig har jag.
Varför norska idag då, jo det är nämligen så att jag utför min skådespelar toalett och har också i överrenskommelse att ringa min vän varje dag och rapportera, i början kändes det som jag var tebax i lumpen med tider på exakta minuter men nu går det hyfsat, hade ju dock glömt några gånger så jag fick i uppgift av Kevin att skriva en dikt om honom vilket jg gjorde och alla tyckte den va så bra, så himla kul. Allt med rätt ton och när de säger att du är verkligen bra på att skriva det både syns och märks. Man kan ju inte bli annat än glad! :)
Glad föblev jag till jag kom hem och läste om dendär fittläkarstudenten som har mördat och suttit i fängelse och somdessutom är nazist, han ska fullgöra sin utbildning, skolan försvara honom? ! Jag vet inte vad jag ska tro, han borde kickas ut med desamma och jag vill bara understryka en sak, jag vill då fan inte ha nån jävla nazistdoktor, påminner mig för mycket om osaliga experiment och vem vet, dendär mördaren kommer ju bergis att använda sig av sina kunskaper.

Mitt visdoms ord för dagen lyder: Du får inte alltid en andra chans och här ska man fan inte få någon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback