Used to

I used to, push off things to later...
I used to, not care if someone did not like me I still don not care
I used to love her now it seems like I never did

Idag är det tisdag och jag är småsjuk och har vanvettigt ont i huvudet, men jag kan bara inte sova ändå under kvällen eftesom det är min inspirtions tid på dygnet det är bara att glömma och gå vidare. Den välbekanta fras som jag hörde senast igår. Vi har som projket just nu att ha en grej i luften i 2 veckor som vi sedan ska lägga åt sidan för att det är gjort och fixat. Jag hade att skicka in alla papper och fixa dedär skadeanmälningarna men det var ett alldeles för stort projekt. Fiock bli att fixa internet till datorn och fixa min dörr som det drar in kall luft ifrån, imrogon kan alla kolla in mig när jag är snickarteknisk,kan ju ge er ett gott skratt.
Vi har mycket igång med överrrenskommelser och uppgifter och så har man ju sina scenskoleprov och djurscener. Jag har ganska dåligt med tid till allnat men som tidigare sagt så är det inget jag tänker på förrutom när det helt plötsligt är så stökigt att jag inte kan röra mig eller när jag inte har någpn mat kvar i kylskåpet. Det är ett djupt dyk in i livet och sin passion om man helt ärligt tror att kylen fyller på sig själv.
Vi hade fest nyligen också med alla gamla SET- elever och det var ju en höjdare och det var 3 veckor sen.
Kände jag borde skriva något eftersom det jagsenast skrev var så förbannat argt och kukar som skulle sugas osv.. men det blir så ibland.
Jag är used to it nu och jag myser i mitt jobb och min tillvaro och vill aldrig att det ska ta slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback