Tjock gummisnopp

Japp det har jag skaffat mej en eftersom jag inte föddes med en och vill vara lite anti, tänkte ta en rosa men det blev inte så. Om ni läst det jag skrivit innan så förstår ni för om man är okapabel och allmänt irriterad på obegåvningar som tycks surra runbt mig som bin runt honung så måste man helt enkelt ta saken i egna händer.
Jag hann med att träffa jenny, gå till fittskatteverket, boka tid för ansiktsbehandling, jobba med min text, skådespelartoalett, städa, skriva manus, äta, spela alfapet och vara lite social.
Men fan va trött jag varit idag och jag somnade faktiskt på lektionen.
Aldrig mer ska jag låta något förstöra det jag vill ägna mej åt och aldrig ska jag låta ett fittsystem vinna över mig, jag är som en jävla ilsken terrier med pms och nu jävla slår det hårt i backen om det blir minsta mer strul med min dator.
Knulla bäst som knullar sist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback