va fan !

Asså nu är jag helt psykad av detta fittsverige asså till att börja med dessa tidningar som bara skriver som kändisar och om nån förstorat läpparna eller vem som knullat med vem, jag vet redan grejjen, det är så ute! Kan ni inte skriva om något annat, JAG ÄR INTE intresserad och det känns som om den frasen är väldigt användbar just nu, jag är inte intresserad!... ingen stötte på mej idag när jag var utklädd till man för skolprojekt och inga sånadär objektblickar, jag ska tala om en sak, så jävla skönt! det var känslan!!!
Jag är iofs drag men jag borde fan draga oftare för man får vara ifred, fatta att alla tjejer inte är intresserade av det senaste, det senaste är ute och att försöka eftersträva det och jag personligen blir mer tänd om personen kan vara lite egen och våga ha något som man kan sätta i fokus till personens personlighet. Sen ska jag inte dra historien igen om all byråkarti som jag skulle vilja runka av och sen hugga kuken av för det är verkligen något som inte fungerar och om någon gör fel som sitter å jobbar där så får man som privatperson lida och anpassa sig i flera veckor. Jag kan inte köpa dator för att någon annan gjort fel och min utbildning får lida likaså min sömn, fy fan va dåligt och sen att personerna skyller ifrån sig och säger åt mig att inte vara så arg, fuck you jag skiter väll i dig och jag tänker inte vara trevlig mot dej när du inte gör ditt jobb! Vuxen var på ämnet idag också, vuxen det mest laddade och negativa ord i mitt vokabulär! Jag har inga positiva erfarenheter! DET SUGER!
Jag drack innan jag var 18, jag gillar inte vuxenfilmer, de flesta saknar fantasi och jag är arg på världen vilket mer hör till pubertetsåldern men vem har sagt det? JO de tråkiga vuxna de som fallit in i system och som gör samma sak varje dag och som har mage att anpassa sig och ursäkta sig när någon annan gör fel! Så jävla typiskt svenskt också!
träffade en snubbe över helgen också som fick hänka på hit och snacka skit, han räknade liksom med bara för att jag sa han kunde följa med att han skulle få ligga?!
HALLÅ; jag sa vi kan snacka med ytterst allvarlig blick och ton, vart gick det fel? och att han har mage och sen försöka projicera det på mig som om jag skulle få ångest och måste pippa med honom? Många e allt bra dumma alltså! Måste sällskap med någon av motsatt kön betyda sex? låt se, nej!
Och jag som för fan är halvgay, vilket jag var noga med att poängtera.
Min slutsats: Sverige och svenska män suger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback