16/8 Postgirobygget

En kväll att minnas, this will be a night to remember och nu vet jag inte vem jag citerade men helt klart är det en filmreplik från någon av de tusen filmer jag sett.
Efter en måndag ute med Ola och cowboydans med nån tjej som jag inte minns vad hon hette så kände jag mig bara så fel utebåde med dansen och med folket. Jag gillar att dansa men inte när det är ett brott mot konsten och även ironin.
Klassiker är snyggt och stilrent, inget porr och inget klyschigt.
No britney asså!
Tango e en grymt cool dans och även medley. (olika mixer)
Hela måndagen var seg men på konserten som jag mestadels spendrade i Eiriks armar och med mycket fin öl så var allt så annorlunda, som om jag var på ett nytt ställ och alla beigea björnar var borta. Magiskt, kanske var det bara känslan det handlade om men det var så mycket som hände. Hans tunga i mitt öra och klassisk härlig sommarmusik med sköna riff, så mycket makt musiken har!
Ibland kan jag vara lite unggammal men jag gillar inte den återkommande känslan av felplacering att någon överhuvudtaget försöker placera in mig i ett fack, jag är ju scitzofren så det är omöjligt. Ett freak med känslor och rythmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback