2,5 vecka i storstaden

Tjipp, nu har det varit dåligt med bloggande men jag har faktiskt ingen dator så det beror helt enkelt på det. Men jag ska väll berätta vad jag haft för mig eftersom ni snart dör av nyfikenhet, eller hur?
Jag har flyttat ut till Värmdö och trivs väldigt bra, hårdrockar familjen jag bor hos är väldigt trevliga. Jag jobbar på lördagar som simlärare ute på Åkeshov och de två jag jobbar med Marco och Ann är väldigt trevliga. Väldigt kul men jag är glad jag tog bara en dag för mer jobb än så hinns inte med och jag älskar verkligen det jag får göra just nu. Vi har haft olika uppgifter på scen och utanför och vi har mycket att lära om Tjajkovskij och andra smarta snubbar från den tiden och jag läser som en galning. I söndags kollade jag och två klasskompisar Christian och Kepa på Romeo och Julia filmen, de killarna e verkligen trevliga.
Vi hade också klassfest i helgen som var och det var riktigt kul! Efterfest hos Christian och igår spelade han på mina låt texter, himla skoj att bara sitta och snacka med folk. Det är många roliga uppgifter vi har, jag ska bla. gestalta en strumpa och så kan jag gräva utan spade. I am a wild one, som trivs riktigt bra. Jag har hittat hem!
Karl och jag har hunnit umgås lite också och så nu till helgen kommer Jenny och hälsar på och nu höll jag på att glömma att Dumdum varit här också men nu har hon flyttat till England den galningen!
Jag kommer hem 28e eftersom min darling Erika fyller 20! Vi ses då!

Kommentarer
Postat av: Victor

Skönt att allt känns bra! göteborg är minst lika bra!

2007-10-10 @ 15:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback