Åkeshov

Idag sov jag hela dagen till det var dags att åka till jobbet som jag ungefär kunde vägen till. Det funkade bra och jag kom fram i god tid, på badet var de väldigt snälla och visade mig runt och jag fick nyckel och instruktioner och har improviserat lektioner med både Ann och Marco, det kommer funka bra tror jag eftersom de båda är mycket kompetenta och ingen av dom behöver varken hävda sig eller vara i centrum nonstop. SUPER!
Nu slappar jag lite efter att jag kollat på Eurovision dans, det är konst om man lycka med det och det var intressant, sverige var bra men polen och ukraina gjorde mest intryck på mig.
Var det någon annan som kollade?
Oj så trött jag plötsligt känner mig...jisses.
Ont i benen du vet sånna där ilningar man får ibland...
Imron är det flytt som gäller, kommer bli bra tror jag och det blir gura!
Ses fram emot....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback