dream a little dream,dream,dream.

Det är väll ungefär det jag har gjort eftersom jag inte uppdaterat, låt säga det så. Jag lever, jag drömmer och jag skriver mina böcker, mina pjäser och mitt dataliv har väll blivit aningens förkortat. Vem läser egentligen om mitt liv som inte redan finns som aktiv person i det? Det kanske är jag som inte hajjat det hela med bloggar, efterbliven och seg som jag är. Men drömmer om sommar det har jag gjort, det blev inte som jag tänkt mig. Lärt mig oerhört mycket på senaste har jag gjort, men inget av det jag helst velat lära mig, jag önskar jag visste mindre. Kan man verkligen önska så? Jag har också varit mer förbannad än någonsin och det där med att göra något lagom har jag till och med blivit sämre på. Jag tänker drömma vidare, likt ett lars noren spel kan allting hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback